מאמרים

ריהוט משרדי – הפנים של העסק - חלק II

את יתר  פריטי הריהוט במשרד יש להתאים לפריטים שצוינו ולאווירה הכללית בתוך המשרד. ריהוט מוקפד יתאים למשרדי מומחים, ריהוט משרדי יחסי ציבור ופרסום יהיו מעוצבים בטרנדים עכשוויים ועוד.

מבחינת עלויות, ריהוט משרדי יכול להגיע לסכומי כסף גדולים, כאשר במידה ונרצה לחסוך בהן, אפשר לחפש משרד להשכרה הכולל את הריהוט ואז שלב רכישת הריהוט נחסך מאיתנו. אך אם בכל זאת אנחנו נרצה להשקיע בעסק, שאנו צופים לו המשכיות, נצטרף לרכוש את הרהיטים- משימה לא פשוטה בפני עצמה. בשלב הראשוני נבחן מהו התקציב העומד לרשותנו מכיוון שמדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת. לאחר מכן, נגדיר את המרחב והשטח לצורך הריהוט, הכולל שיקולים של גודל, גובה, צורה ועומק שינחו את בחירת הריהוט עצמו. בהמשך, נצטרך להגדיר שטחים בתוך המרחב: שטח לחומר מקצועי, מדפסות, ארוניות אישי וכו'.

במידה ולא נבחר להיעזר באיש מקצוע לעצב ולרהט את המשרד, ונעדיף לעשות זאת בעצמנו, ולמרות שלא סיימנו קורס עיצוב אלא דווקא אולי קורס ניהול רכש, כך שכל הרכישות שנבצע אכן יהיו מחושבות, אך בכל זאת סביר להניח שנעדיף את היופי מאשר את יעילות הרהיטים. בכל מקרה, בכל שלבי בחירת הריהוט המשרדי, חשוב שנישאר קרובים לתכניות ולמטרות הראשוניות. כל פריט במשרד מונח במקומו כדי למלא תפקיד מסוים, וחשוב יותר שיהיה שימושי מאשר יפה.

חזרה לחלק ראשון